Pårørendetreff i Hønefoss 24. juni

Shutterstock

Hei alle sammen.

Nå har vi allerede kommet langt inn i juni, og sommerferien nærmer seg. Dette blir det siste møtet før ferien.  Vi møter, som vanlig, på Frivillighetens hus 2. etg. kl. 13. 00. Håper å se så mange som mulig, for det kan være godt å snakke med andre i samme situasjon. Det vi deler, forblir i dette rommet.

Oppstart etter ferien, blir onsdag 23. september.  

Vel møtt, og riktig god sommer til de vi ikke møter onsdag! 😎

Håper å se dere. (Påmelding er ikke nødvendig.)

Med vennlig hilsen pårørendegruppa:

Egil, Marianne, Tove og Karin