Pårørendetreff i Hønefoss 24. juni
Hei alle sammen.
Nå har vi allerede kommet langt inn i juni, og sommerferien nærmer seg. Dette blir det siste møtet før ferien. Vi møter, som vanlig, på Frivillighetens hus 2. etg. kl. 13. 00. Håper å se så mange som mulig, for det kan være godt å snakke med andre i samme situasjon. Det vi deler, forblir i dette rommet.
Oppstart etter ferien, blir onsdag 23. september.
Vel møtt, og riktig god sommer til de vi ikke møter onsdag! 😎
Med vennlig hilsen pårørendegruppa:
Egil, Marianne, Tove og Karin
Lokasjon
Frivillighetens Hus
Dato
Type
Fysisk deltakelse